  • Data: 2002-01-06 19:16:27
    Temat: Re: bardzo trudne pytanie
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Rena" <r...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:a1a7fp$1n1v$1@pingwin.acn.pl...

    > te 2 lata zaczynaja sie dopiero od dnia calkowitej splaty kredytu! a on
    > jeszcze nie zostal splacony! komornik wyznaczyl miesieczna rate i jest
    > placona w terminie! kogo nalezy podac do sadu: bank? przeciew w polsce nie
    > ma prawa, sprawy sie ciagna latami. te 2 lata szybciej minie niz nastapi I
    > rozprawa...

    Eh, mam wrazenie, ze 2 lata sa liczone od dnia dokonania wpisu, potem bank
    moze ten okres przedluzyc. Natomiast co sprawy sadowej, to zaskarza sie
    dokonanie wpisu, a nie konkretny podmiot, ale po szczegoly radze udac sie do
    banku. Z pewnoscia tam uzyskasz od kompetentnej osoby wyczerpujace
    wyjasnienia. Albo moze jutro ktos z kolegow bankowcow napisze jak to jest w
    praktyce.

    Maciej