  • Data: 2004-01-30 20:08:52
    Temat: Re: bank
    Od: "Wilczek" <w...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > a :) a to wkb lepsze jest od Lukasa???? chodzi mi o najtańszy bank -

    Co to znaczy "lepsze"?
    Zakladajac, ze bedziesz koszytal z konta w stopniu podstawowym czyli
    skads kasa wplywa na konto lub sam wplacasz a potem albo wydajesz
    to bezgotowo placac karta lub tez wybierajac z bankomatu to praktycznie
    nie ma roznicy.

    BZWBK ma konto prowadzone za darmo, pierwsza karta tez za darmo.
    W Lukasie karta bodajze 1zl/mc, reszta za friko.

    W obydwu, zeby robic przelewy przez net bez dodatkowych kosztow
    (czyli bez placenia za token - takie urzadzenie do autoryzacji
    uzytkownika) musisz sobie zdefiniowac odbiorcow w oddziale
    (w Lukasie dodatkowe via telefon) wiec funkcjonalnosc jest
    ograniczona.

    System BZWBK jest bardziej sympatyczny, kasa jest od razu
    widoczna na koncie, w Lukasie trzeba recznie aktualizowac a
    i kasa do bankomatow jest czesto dostepna z opoznieniem.

    Oprocentowanie Lukas - 1%, BZWBK - 0%.

    Plusem, jak ktos wspomnial jest mozliwosc wziecia karty Euro26
    w BZWBK w korzystnej cenie 40zl (normalnie jakies 60-65zl).

    Co jeszcze? Millennium nie jest zle, jak zrezygnujesz z wyciagow
    w formie papierowej (masz w koncu dostep przez net) to placisz
    0 zl za prowadzenie, karta 15zl.

    Millennium w ogole "żondzi" bo wydaje AmExa ;-)

    > karta,net i prowadzenie.... ps. znalazłem jakiegoś vw direct (wirtualny???) -
    > to jest taki "syf"(?) jak mBank???? chyba bezpieczniejsze to niż mBank????

    Praktycznie kazdy bank jest tak samo bezpieczny. mBank to bankowosc detaliczna
    BRE Banku a nie samodzielny podmiot.

    Mozesz jeszcze zainteresować się MultiBankiem - prowadzenie 1zl+1zl za karte
    miesiecznie. Karta wydawana za friko. Bardzo dobry system internetowy.
    Oporocentowanie 2,20-2,75%. Za darmo rachunki walutowe.

    To chyba tyle z ciekawych rzeczy.

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek