  • Data: 2004-01-31 10:10:24
    Temat: Re: bank
    Od: Jarosław Lech <j...@k...ODSPAMIACZ.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "rfew rew" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:bve1pf$b4r$1@inews.gazeta.pl...
    > mBank odpada- nie mam zaufania do wirtualnych :(

    Szkoda. Ja bazuję na nich od 14 października 1998 r. Od tego czasu
    im mniej mam kontaktu z ludźmi, a więcej z maszynami, im więcej mam
    banku w domu, a mniej kolejek w oddziałach, tym szczęśliwszy jestem :-)
    i tym więcej czasu mogę poświęcić pl.biznes.bankom (zwłaszcza że
    wydawanie dyspozycji i czytanie/pisanie na grupę da się w tym przypadku
    pogodzić).
    Z jakich powodów nie masz zaufania? Może po bliższym zapoznaniu się
    ze specyfiką i ofertą nabierzesz go?

    --
    Lejak
    j...@k...ODSPAMIACZ.pl