  • Data: 2010-10-21 07:09:21
    Temat: Re: bank
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 20 Oct 2010 17:57:46 +0000, Sinus napisał(a):

    > Przecież maszyna drze się głośno (piii piiiii piiiiii) dopóki nie
    > wyciągnie się banknotów. Trzeba być głuchym żeby zapomnieć je wyjąć.

    Da się to zrobić. Miałem kiedyś taką przygodę jeszcze w starym BPH przed
    rozpadem. Jadę rano w poniedziałek po "ciężkim weekendzie" i chciałem
    jakieś pieniądze na śniadanie wypłacić. Karta > PIN > ile biorę. Karta
    wyjechał schowałem do portfela i sobie rowerem pojechałem. Po kilku h idę
    w pracy po śniadanie a tu echo, kasy brak i dopiero sobie uświadomiłem
    jak to było. Reklamacja i kasa wróciła bodajże na drugi dzień, bo nikogo
    za mną nie było, więc nikt jej nie wziął.

    --
    xbartx