eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankibłąd banku: wyplata osobie, ktora nie miala prawa do wyplaty › Re: b d banku: wyplata osobie, ktora nie miala prawa do wyplaty
    From: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: b d banku: wyplata osobie, ktora nie miala prawa do wyplaty
    Date: Sun, 9 Sep 2007 13:20:48 +0200

    Dnia Sun, 09 Sep 2007 10:46:54 -0000, a...@g...com
    napisał(a):

    > Napisze co z tego wyszlo.
    >
    > Krzysztof -- pewnie tez juz zgadles, ze to ja jestem ta ciotka w
    > dodatku z Sopotu.. (i jesli masz faktycznie takie podejscie do zycia,
    > ze bardzo szybko osadzasz innych, to nie zazdroszcze :)

    Jak na ciotkę (zwłaszcza, że nie pierwszej już młodości) masz sposób
    wyrażania zbyt pasujący do typowo męskich flame'ów internetowych, jak
    również umiejętność skonfigurowania firewalla tak, by nie odpowiadał na
    pingi.
    A ostatecznie wsypałeś się tutaj:

    Dnia Sat, 08 Sep 2007 22:25:40 -0000, a...@g...com napisał:

    > czyli inaczej: z jakiego paragrafu? (zakladajac, ze faktycznie nie
    > wiedziala, ze nie moze -- faktem jest, ze ja jej o tym nie
    > *informowalem*)

    Jeśli dalej podtrzymujesz swoją wersję, to podaj nam nazwę banku, który
    to dokonał tej nieuprawnionej wypłaty.

    --
    Krzysztof