eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankibłąd banku: wyplata osobie, ktora nie miala prawa do wyplaty › Re: błąd banku: wyplata osobie, ktora nie miala prawa do wyplaty
  • Data: 2007-09-09 15:21:05
    Temat: Re: błąd banku: wyplata osobie, ktora nie miala prawa do wyplaty
    Od: t...@m...com szukaj wiadomości tego autora

    On Sep 9, 5:00 pm, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > zgadza się
    > po prostu kobinowanie ludzsi powoduje, ze nic sie nie da zalatwic mniej
    > proceduralnie.
    > po prostu kazdy sie boi ze zostanie oszukany.

    Prosze zwrocic uwage, ze w moim przypadku kombinowania nijakiego nie
    ma.. zablokowany zostal dostep do pieniedzy (osobiscie w banku i na
    pismie) i, mimo wszystko, pieniadze sa wyplacane osobie niepowolanej.

    Odroznic nalezy niezgadzanie sie z biurokracja z procedurami, ktore
    maja zabezpieczyc i bank i nas. Inna sprawa jest to, czy bankowi
    zalezy na zabezpieczaniu nas tylko dlatego, ze zabezpiecza sam siebie
    czy tez faktycznie "dba o klienta"..

    Ja bym tak latwo nie prosil sie o zalatwianie spraw w banku po
    znajomosci. Procedury, stety czy niestety, pomagaja uniknac przykrych
    sytuacji, w ktorych bank na pewno nie pomoze. Np. przy oszustwach z
    czekami raczej nie ma co liczyc na pomoc banku i porzadne
    potraktowanie klienta, ktory ma konto w banku od wielu lat.. Bank sie
    nie przejmuje tylko wyciaga lapke po pieniadze i zwala
    odpowiedzialnosci na inne osoby. Sa takie sytuacje, prawda?

    bi-A