eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiaion bank? › Re: aion bank?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!ecngs!feeder2.ecngs.de!168.119.53.7.MISMATCH!weretis.net!
    feeder8.news.weretis.net!news.mixmin.net!aioe.org!yKJrpxGFVEh+T5J6+S/0/g.user.4
    6.165.242.75.POSTED!not-for-mail
    From: Szymon <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: aion bank?
    Date: Tue, 10 Aug 2021 12:36:52 +0200
    Organization: Aioe.org NNTP Server
    Message-ID: <setksn$1njo$1@gioia.aioe.org>
    References: <607031fb$0$527$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@g...com>
    <e...@g...com>
    <5...@g...com>
    <f...@g...com>
    <8...@g...com>
    <b...@g...com>
    <4...@g...com>
    <610b9b39$0$517$65785112@news.neostrada.pl> <A5POI.782$lI2.701@fx03.iad>
    <sej0d6$1k2u$1@gioia.aioe.org>
    <e...@g...com>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Info: gioia.aioe.org; logging-data="56952";
    posting-host="yKJrpxGFVEh+T5J6+S/0/g.user.gioia.aioe.org";
    mail-complaints-to="a...@a...org";
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; Win64; x64; rv:78.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/78.12.0
    Content-Language: pl
    X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.9.2
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:658027
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2021-08-06 o 14:42, Dawid Rutkowski pisze:

    > ROTFL, wierzysz w BFG?

    Tak. Lepsze to niż nic.

    > Wiesz, ile tam jest kasy i w czym jest trzymana?

    Nie ma to znaczenia z punktu widzenia klienta.

    > Poza tym aion musi mieć gwarancje - albo BFG (IBANy mają polskie) albo EFG, w który
    bardziej bym wierzył.

    A ja mam jednak wrażenie, iż sprawniej i szybciej wypłacę w Polsce
    (bodaj PKO BP realizuje wypłaty w ramach gwarancji BFG) niż w Belgii.
    Swego czasu w PL działał Polbank na gwarancjach greckich. Delikatnie
    rzecz ujmując - był to duży problem. W efekcie został skasowany z rynku
    po kilku latach.

    > Bez placówek, ale taniej.

    Tylko do czasu jakiegoś większego problemu. W przypadku sporu prawnego
    podejrzewam, iż placówki/dokumenty papierowe/świadkowie to zdecydowanie
    lepsza pozycja Klienta niż jakiś tam czat/bot.

    > Ale zgodzę się, że apka-only obsysa, tutaj bez apki nie da się nawet zalogować w
    przeglądarce (w N26 nie zrobisz przelewu, ale można potwierdzić logowanie SMSem).

    Zdecydowanie trudniej też na telefonie będzie cokolwiek udowodnić niż w
    przypadku komputera.

    > Mnie to dziwi - czy to ludzie nie umieją komputerów obsługiwać, czy mają androidy
    za stare/za nowe/pochrzanione przez producentów?
    > I ilu tych użytkowników od wczoraj (choć cenniki z datą lipcową)?
    > Apkę przeinstalować, zaktualizować inne apki i idzie.

    Sporo czytałem właśnie o problemach z aplikacją. Uważam, że bank (każdy)
    powinien być idiotoodporny. W momencie, gdy już na "dzień dobry" to
    Klient jest winny - zapala mi się czerwona lampka.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1