  • Data: 2003-12-05 11:56:11
    Temat: Re: a jednak fuzja...
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jarosław Lech"
    > No to niech się szybko łączą, bo moja KK Visa BZ WBK jest ważna do
    > końca marca, a chciałem ją zmienić na EC Silver i dobrze byłoby wiedzieć
    > do tego czasu, czy nowy bank będzie wart całego zachodu (trzeba
    > zrezygnować w odpowiednim czasie z Visy, złożyć wniosek o EC, poddać się
    > od nowa procedurze oceny zdolności kredytowej).

    jakie EC ? owszem na kartach Maestro ING jest znaczek EC dzieki czemu wiem, ze
    nie zawiedzie mnie ona w Niemczech ale chodzi ci pewnie o KK MC Silver.
    Wystąp o nią już dzis w BZWBK - dostaniesz jeszcze w XII za pol ceny ze zdjeciem
    i podpisem. Ja w tech chwili widze w podgladzie internetowym obie karty bo VC
    skonczy mi sie w grudniu a juz ze 3 miesiace temu porosilem zeby mi jej nie
    odnawiali.

    Chyba przejscie z jednej karty na drugą jest szybsze niz cala procedura od nowa
    bo mi zrobili karte w ok 10 dni
    *** blad ***