  • Data: 2009-03-02 09:46:59
    Temat: Re: Zyd z Ameryki przyciska Polske do muru
    Od: fatso <f...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Virck wrote:
    > "Andrzej Adam Filip" <a...@p...onet.pl> wrote in message

    >>> 20 lat....Wiec jezeli zwrot ma nastepowac sprawiedliwie to nie ma w tym
    >>> nic

    > Nie widze tutaj odpowiedzi na moje pytanie czy chociaz jedna cecha jest
    > nieprawdzowa. Odpowiadanie pytaniem na pytanie to jest brak argumentow.....

    Oczywiscie, ze raport Departamentu Stanu jest prawdziwy. Polacy to
    antysemici, wystarczy spojrzec wyzej
    gdzie jakis polski Swinski Ryj pisze o Zydach per "pejsate
    smierdziuchy". Ale ten antysemityzm wynika
    z normalnej u wszystkich ludzi zawisci do lepszych od siebie bo tak sie
    jakos sklada ze Zyd zazwyczaj
    spadnie na cztery lapki miekko podczas gdy Polakowi zawsze wiatr wieje w
    oczy. Tutaj ,na Zachodzie,
    Swinskie Ryje pracuja czesto u Zydow ale nie slyszalem nigdy aby bylo
    odwrotnie. Wiec jest czego zazdroscic.
    Na szczescie antysemityzm polski jest taki jakos wlasnie polski, mocny w
    pysku a nieskory do mordowania,
    ani indywidualnego ani tez na industrialna skale. Obok mieszkaja rezuny
    i szaulisci, co biora antysemityzm
    bardziej powaznie. Ciekawe ze Nasi jakos ich nie szarpia?

    fatso