  • Data: 2009-03-03 01:04:14
    Temat: Re: Zyd z Ameryki przyciska Polske do muru
    Od: fatso <f...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    wybierzdomene wrote:

    > smieszysz mnie kmiocie. nie probuje nawet wyjasniac ze wyjazd na
    > wlasne zyczenie a potem pierdolenie o rzekomych naciskach jest bzdura.
    > bo w koncu fakt ze tylu Zydow zostalo w PL i ma sie calkiem dobrze do
    > takiej tepej paly jak twoja nie dotrze.
    > to tyle w temacie siurku

    siurku, jestes zapewne zbyt mlody by wiedziec co to byl Marzec 1968r
    Ale ja wiem bo twoj tatus wtedy wyszczerzyl kly skaczac na zebraniach
    ze szturmowka w reku. A na niej pisalo: Syjonisci do Syjonu- i rozne inne
    takie glupoty. Zrobilo sie strasznie i ja nagle odkrylem, ze towarzystwo
    Swinskich Ryjow,
    takich jak ty wlasnie, wcale mi nie odpowiada. A ze przy okazji sam tez
    oberwalem i musialem
    znosic wasze polskie idiotyczne docinki, ze jestem Zydem- wiec sie owym
    Zydem sam oglosilem.
    Nie mialem oczywiscie papierow na zydostwo(byli tacy co je falszowali
    aby wyjechac)- wiec
    czekac musialem az do 1975r kiedy trafila sie okazja by sie z Pomroczna
    pozegnac.
    Jedno wiedzialem na pewno. To ze poza ojczystym jezykiem niewiele mam z
    wami wspolnego.
    To ze wygladam inaczej, mysle inaczej, reaguje inaczej i to ze pasuje do
    Polski niczym piesc do nosa.
    Dzis wiem lepiej co mnie od was roznilo. Ale na to trzeba bylo postepu w
    naukach genetycznych
    jaki sie dokonal doslownie w ostatnich latach.

    Zydo- Wiking fatso