  • Data: 2009-03-02 12:01:47
    Temat: Re: Zyd z Ameryki przyciska Polske do muru
    Od: fatso <f...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dieter wrote:
    > Fatso, czasami trzeba podejmowac wybory, czy byc chujem, isc po trupach i
    > miec pelno kasy, czy tez byc ok dla innych i miec przez to mniej.
    >

    > Pytanie do Ciebie: Czy wiesz jak powstalo Getto Warszawskie, za czyja kase
    > powstal mur i jaka byla idea jego powstania? Jak sobie wyszukasz odpowiedzi
    > na te pytania to wtedy bedziesz wiedzial o co mi chodzi.
    >

    > D.

    Dieter, tak sie sklada ze ja pracowalem u Zyda, faceta co jest w
    ksiazkach ze wzgledu
    na nowatorstwo w swojej dziedzinie. Okazal sie byc wspanialym szefem ale
    przyznaje, ze nie on
    mi za robote placil z wlasnej kieszeni. Obecnie przyjaznimy sie ze
    spolonizowanym brytyjskim Zydem,
    lotewskiego pochodzenia i tez jest OK, mowi dzieki swojej zonie po
    polsku i jada wieprzowine.
    Co do getta i Poalej Syjonu, jaki za jego murami knowal upadek Polski po
    wojnie, cos slyszalem.
    W byznesie nalezy jednak byc trzezwym: w Polsce obecnie problem
    zydowski nie istnieje.
    Nalezy byc jak najbardziej uczulonym na proby wyludzania duzej czesci
    Produktu Narodowego
    przez Kahal. Nalezy pilnowac jak zrenicy oka niewatpliwej korzysci jaka
    Polska wyniosla z przegranej
    przeciez II W.sw: tego ze panstwo jest dzis w zasadzie mono-etniczne.
    Ale nic poza tym.
    Podgryzanie moich Braci bedzie dzisiaj jak najgorzej widziane.
    Aha, dzisiaj jestem mocnym arabofilem z tego powodu, ze przyszedl poczta
    kurierska ten oto wspanialy
    dzban berberyjski do mokki. Punce ma starte, pewnie ktos go podpierdolil
    w Saudi Arabia z krolewskiego stolu.
    czy moze jakas polska naloznica?
    http://s269.photobucket.com/albums/jj51/swiniopas/?a
    ction=view&current=Berbermoccapot.jpg