    From: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Zyd z Ameryki przyciska Polske do muru
    Date: Sun, 01 Mar 2009 21:02:15 +0100

    "Virck" <V...@v...net> pisze:

    > Ale czy chociaz jedna cecha Polski wymieniona przez Amerykanow jest
    > nieprawdziwa? Jesli tak to zamiast sie puszyc moze napiszcie co jest
    > nieprawda...
    > A co do zwrotu majatkow Zydkom...Coz...Ja o zwrot swojego placu zagrabionego
    > przez wladze komunistyczne w latach 50-tych mojemu dziadkowi walczylem rowne
    > 20 lat....Wiec jezeli zwrot ma nastepowac sprawiedliwie to nie ma w tym nic
    > niestosownego...W koncu rozumiem wrogosc do pejsatych smierdziuchow ale
    > skoro ten smierdziuch mial swoja kamienice i mu ja czerwoni zagrabili to
> [...]

    Czy USA *już* wywiązały się ze swoich zobowiązań do wypłacenia
    rekompensat lojalnym poddanym jego Królewskiej Mości za mienie
    zagrabione (skonfiskowane) w trakcie udanej rebelii (rewolucji)?

    Może [...] sami zapłacą swoje "moralne zobowiązania" żeby mieć twardsze
    podstawy do opierdalania innych?

    http://en.wikipedia.org/wiki/Treaty_of_Paris_(1783)
    5. The Congress of the Confederation will "earnestly recommend" to
    state legislatures to recognize the rightful owners of all confiscated
    lands "provide for the restitution of all estates, rights, and
    properties, which have been confiscated belonging to real British
    subjects [Loyalists]";
    6. United States will prevent *future* confiscations of the property
    of Loyalists;

    --
    Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
    Na plakatach Jan Rokita był premierem, a ja prezydentem.