  • Data: 2003-05-28 10:40:10
    Temat: Re: Zwrot na karte - brawo Real
    Od: "Glenn" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik wrote:

    > Ja nie pisalem ze pod pewnymi warunkami - tylko zadalem pytanie komu
    > to _przestepstwo+ wyrzadzilo szkode.

    Definicja przestępstwa typu "fałszerstwo" nie zawiera dodatków w stylu
    "jeżeli fałszerstwo nie wyrządziło nikomu szkody, to nie doszło do
    fałszerstwa" - sfałszowanie podpisu jest faktem - niezależnie od intencji.

    > Miejmy nadzieje ze nie :) IMHO gdybys Ty znalazl sie w takiejsytaucji
    > bylbys wdzieczny komus ze poszedl Ci na reke - oczywiscie w momencie
    > kiedy cala operacja nie pociaga za soba konsekwencji i nikt na niej
    > nie odnisi zysku - a w tym przypadku tak bylo.

    Nie byłabym wdzięczna - byłabym zaniepokojona, że pracownik dopuszcza do
    takiej sytuacji - moim zdaniem jest to podstawa do zwolnienia
    dyscyplinarnego.

    > Robiac tak jak Ty proponujesz tzw "zwyczliwosc ludzka" nie miala by
    > prawa bytu - trzymamy sie sztywno przepisow i koniec. Powiedz
    > staruszce ktora przyjechala 15 km do US z PITem ze brakuje na nim
    > podpisu meza i ma wrocic, maz mam podpisac i dopiero moze przyjechac
    > znowu, odstac co swoje i Ty laskawie przyjmiesz od niej formularz.
    > :-/ Ale jak juz pani urzedniczka przyjmie taki formularz to na zbity
    > pysk ja.. :-/

    Nie używaj argumentów demagogicznych typu "staruszka". Czy "staruszka" jest
    innym obywatelem niż ktokolwiek inny? Jeżeli czyjś podpis na formularzu jest
    wymagany, to niedopuszczalne jest fałszowanie podpisu - niezależnie od
    tego, czy formularz składa "staruszka" czy osoba młoda.

    > EOT z mojej strony bo dyskusja nie na temat bankowy.

    Też proponuję EOT - choć jestem zdziwiona - w Twojej opinii stosowanie
    przepisów jest uzależnione od wieku?

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn