  • Data: 2003-05-28 15:21:27
    Temat: Re: Zwrot na karte - brawo Real
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "JaKi" <j...@g...pl> writes:

    > Hmmm jesli nawet moze

    Na pewno.

    > to czy nie ma zobowiazania co do przejecia
    > odpowiedzialnosci za transakcje zrealizowane karta?

    Nie wiem co masz na mysli. Uzytkownik karty jest odpowiedzialny za
    zrealizowane przez siebie transakcje (przy uzyciu posiadanej przez siebie
    karty). Kto mialby tu co przejmowac?

    Naturalnie nie odpowiada on za transakcje wykonane po wypowiedzeniu
    umowy i zwiazanym z tym przekazaniu karty bankowi.

    Jesli po wypowiedzeniu umowy rozliczone zostana jakies (wczesniejsze)
    transakcje, to po prostu bank informuje o tym bylego klienta, ktory
    reguluje naleznosc.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator