  • Data: 2008-12-09 11:53:25
    Temat: Re: Zniknęła karta Aliora
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 09 Dec 2008 10:10:28 +0100, Kamil Jońca napisał(a):

    > Ale mi chodzi tylko o podgląd karty.

    No to tak. Przed zmianami, które nastąpiły tego weekendu to widać było
    tylko ile na karcie zostało jeszcze do przetrfonienia no i można sobie
    było zrobić mini wyciąg z 5 ostatnich transakcji w bankomacie Polbanku.
    Wyciąg jest na free a transakcji pokazuje, więcej. Nawet się raz
    przeszedł, bo płaciłem za coś w EUR i myślałem, że ich przechytrze i się
    dowiem przed wyciągiem. Jednak mi się nie udało bo na mini wyciągu
    zobaczyłem, owszem, swoją transakcję ale w EUR ;)

    Teraz po zmianach widać, dużo więcej, można powiedzieć, że skok
    technologiczny jest poważny ;) czyli osiątnięto mniej więcej poziom Citka
    hłe hłe

    Szczegóły dla rachunku xxxxxxxxxxxxxxxx - Waluta - PLN
    Opis transakcji Wartość Opis transakcji Wartość
    Bieżące saldo -PLN 0,00 Limit kredytowy PLN PLN xxx.000,00
    Typ karty Poland MasterCard Standard Data ważności xx/xx/20xx
    Karta główna czy dodatkowa karta główna
    Minimalna kwota do zapłaty PLN PLN xxx,00 Płatne do dnia xx/xx/20xx
    Saldo zadłużenia z ostatniego wyciągu PLN xxx,00

    Xenocide