  • Data: 2024-02-25 10:44:27
    Temat: Re: Zmiana z autoryzacji mobilnej na SMS
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "r...@k...pl" <r...@k...pl> writes:

    > =46ri, 23 Feb 2024 22:30:04 +0100, w <8...@a...kjonca>, Kamil =
    > Jo=F1ca
    > <k...@p...onet.pl> napisa=B3(-a):

    > Mam za nimi
    > -- tragiczne jest to,
    > ale je=BFeli
    > pewno=B6ci,
    >
    > Znaczy si=EA nawet nie s=B1 pewni mojego numeru telefonu, kt=F3ry maj=B1 =
    > w systemie (i
    > kt=F3rego przecie=BF nie chc=EA zmienia=E6)?

    (Któryś z nas psuje kodowanie.)
    Ja nie wiem co Ty właściwie chcesz zrobić. I co mBank wie na Twój temat.
    I nie wiem gdzie jesteś (za granicą?)
    Jabym pewnie spróbował skombinować inny telefon/tablet i na nim
    zainstalował aplikację. Naprawde nie masz?

    A w swoim poście odnosiłem się ogólnie, bo wydawałeś się bardzo
    zdziwiony że do X potrzeba takiego uwierzytelniania, a do Y innego.

    A wracając do konkretnej sytuacji (trochę będąc adwokatem diabła) mbank
    się boi przełączyć, na SMS bo wie, ze sim-swapping jest łatiej zrobić
    niż oszukać autentykacje mobilną. To tak na przykład.

    KJ