  • Data: 2002-03-15 12:16:59
    Temat: Re: Zlecenie stale w mBanku
    Od: "kriskel" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Pedroz" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:200203141520190194.0198CFCC@friko.onet.pl...
    > Jesli zdefiniuje zlecenie stale, wykonywane co miesiac, a date pierwszego
    wykonania ustawie na 31.03, to jak to sie bedzie wykonywalo w kolejnych
    miesiacach? Jesli kwiecien ma 30 dni, to ten przelew kiedy sie wykona? 30
    kwietnia, 1 maja, a moze nie wykona sie nigdy?

    Jeżeli ustawisz zlecenie stałe na 31 to w miesiącach, które mają mniej dni
    przelew będzie realizowany w ostatnim dniu. Wiem, bo już to przerobiłem.
    Mnie nurtuje inny problem, odwrotny. Jeżeli chcę, żeby zlecenie stałe było
    realizowane zawsze ostatniego dnia miesiąca, a pierwszy termin przypada na
    28.02, to co wtedy?
    Tego nie miałem okazji sprawdzić. Może ktoś zakładał zlecenie stałe z datą
    pierwszej realizacji 28.02 i będzie mógł odpowiedzieć na to pytanie po
    28.03?

    Pozdrawiam
    kriskel