eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZapis historii operacji w PKO BP w postaci .pdf - problem › Re: Zapis historii operacji w PKO BP w postaci .pdf - problem
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Animka <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zapis historii operacji w PKO BP w postaci .pdf - problem
    Date: Sat, 2 Nov 2019 22:54:20 +0100
    Organization: ICM, Uniwersytet Warszawski
    Lines: 43
    Message-ID: <qpku1n$lfb$1@news.icm.edu.pl>
    References: <5dbc219d$0$17364$65785112@news.neostrada.pl>
    <qphlll$1tb1$1@gioia.aioe.org>
    NNTP-Posting-Host: 89-69-206-24.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.icm.edu.pl 1572731767 21995 89.69.206.24 (2 Nov 2019 21:56:07 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...icm.edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 2 Nov 2019 21:56:07 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; rv:52.0) Gecko/20100101 Thunderbird/52.9.1
    Hamster/2.1.0.11
    In-Reply-To: <qphlll$1tb1$1@gioia.aioe.org>
    Content-Language: pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:647471
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2019-11-01 o 17:14, Grzexs pisze:
    >> w postaci pliku .pdf.
    >> Tam, gdzie jest to możliwe wybieram potwierdzenie e-mailem i wtedy plik
    >> .pdf jest
    >> załącznikiem
    >> W innych przypadkach, gdy jest wybór, wybieram zapis historii w postaci
    >> pliku .xls
    >> i to działa.
    >> Jednak gdy wybieram jakiś okres sprzed paru miesięcy w celu zapisania
    >> historii
    >> operacji na moim koncie, to nie ma wyboru co do postaci pliku, może być
    >> tylko .pdf.
    >> I chociaż pojawia się informacja, że plik jest generowany, na komputerze
    >> go nie ma.
    >>
    >> Kiedyś zapisywanie w postaci .pdf działało, mam jeszcze zapisanych parę
    >> takich plików.
    >>
    >> Czy ktoś miał taki problem i mógłby pomóc?
    >>
    >> User
    >
    > Aż sprawdziłem. Wszystko działa jak należy. Zarówno .pdf, jak i .xls są
    > prawidłowo generowane. Podejrzewam, że problem tkwi w konfiguracji
    > przeglądarki, może aplikacji domyślnych.
    >
    > U mnie generowane pliki są ściągane do katalogu
    >
    > C:\Users\<nazwa profilu>\AppData\Local\Temp
    >
    > a następnie stamtąd pobierane przez ,,aplikację domyślną". Jeżeli dam
    > ,,zapisz plik", to zapisuje się tam, gdzie wszystkie ściągane pliki - co
    > jest ustawiane w parametrach przeglądarki.
    >
    > A więc może sprawdź w opcjach przeglądarki, dokąd te pliki są ściągane,
    > niekoniecznie musi to być ,,Downloads".

    Ja zapisuję w Dokumentach albo na Pulpicie. Trzeba wskazać gdzie chcesz,
    żeby plik był zapisywany albo od razu otwarty do przeczytania.


    --
    animka

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1