  • Data: 2009-12-22 15:16:44
    Temat: Re: Zamykanie Lukas e-Konto PRO
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 22 Gru, 15:07, "witrak()" <w...@h...com> wrote:

    > Rozwijam. Gdy likwiduję w placówce, robię to momentalnie: mam konto
    > a zaraz potem - nie mam konta. Gdy robię to listownie, mam problem

    pozwolę sobie mieć inne zdanie. Jest miesięczny (albo 30-dniowy) okres
    wypowiedzenia.

    > ze zwrotem tokena i ewentualnie karty. Zatem data likwidacji konta
    > nie jest pewna. Bank ma wszelkie środki techniczne i prawne, aby
    > rozwiązanie umowy przeciągać. W pewnych sytuacjach istotne jest, aby

    bank nie ma żadnych podstaw, aby uzależniać trwanie umowy od zwrotu
    tokena i kart.
    Może się ich domagać (a w przypadku tokena pewnie też obciążyć
    kosztami), ale twierdzić, że umowa po okresie wypowiedzenia obowiązuje
    - nie może. Regulamin nie uzależnia tych dwóch zdarzeń.

    > data rozwiązania umowy (a nie samo złożenie wypowiedzenia) była datą
    > pewną. Czasami to właśnie nam na tym zależy...

    Fakt, jeśli to takie istotne, to lepiej się przejść. A w normalnym
    przypadku - data listu decyduje.

    > PS. Znam pewien bank, który w ogóle nie przewiduje takiego sposobu
    > rozwiązania umowy - jedyne co można od nich wydębić, to
    > potwierdzenie przelewu środków z adnotacją "likwidacja rachunku"...

    Nie honoruje oświadczenia woli o wypowiedzeniu rachunku?! Który to
    taki "hop do przodu"?

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski