    From: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Wielkie fiasko!!!
    Date: Thu, 22 Jun 2023 15:54:21 +0200

    W dniu 25 maj 2023 o 17:20, Eneuel Leszek Ciszewski odpowiada
    osobie o nicku _Master_ -- która z jakiegoś powodu była
    połączona z m@ilem ...@...pl:

    > 500+ jest niczym wobec pseudodipterosie, w którym zamienia

    Trudno zgadnąć powód wstawienia słowa 'pseudodipterosie', ale być
    może zaplatało się coś za sprawą niecelowego wpisania Ctrl_V.

    > 500+ jest niczym wobec pseudomiłosierdzia, w którym zamienia

    Mogłem nieumyślnie wrzucić (za sprawą Ctrl_V) zarówno 'dipteros'
    -- akurat pasuje, jak i 'pseudodipteros' podczas pisania słowa
    'pseudomiłosierdzie'.

    pseudo miłosierdz ie
    pseudo dipteros ie

    https://www.muratorplus.pl/encyklopedia-architektury
    /dipteros-aa-RBC7-RXMi-xKkN.html
    https://sjp.pl/pseudodipteros

    Mogło być jakoś inaczej...

    > Wycieczka q Twej osobie...
    > - ziemniakami się chwaliłeś -- nie wiedziałeś, że rolnik
    > nie płaci podatku od tego, co wydłubie z ziemi

    > - znałeś się na bankowych prawach -- chybiłeś w sprawie
    > zaliczania niespłaconych %% do kapitału
    > - nie masz nadmiaru ;) płatniczych kart, lecz wypowiadasz
    > się o nich niemal jako ekspert
    - słaby z Ciebie prorok? (nie mam kotka)
    trudno zgadnąć, czy mnie miałeś na myśli, gdy w topicku
    innego wątku napisałeś o renciście z kotkiem, więc być
    może nie jesteś fałszywym prorokiem ;)

    - ogólnie ujmując nie jesteś mocny w używaniu polskiego języka

    > Pamiętam, że było więcej podobnych wpadek. Jesteś ogólnie: agresywny,
    > arogancki, antysocjalistyczny (choć datkami nie pogardzisz) i chyba
    > pogardliwie spoglądasz na innych ludzi, ale czy w czymkolwiek jesteś
    > dobry/mocny? Czy dobrze znasz się na czymkolwiek? -- *chyba* raz za
    > razem ujawniasz, że masz (bądź miałeś) coś wspólnego z obróbką
    > audio-video lub poligrafią... (czym przypominasz zgubionego osobnika
    > o jednoliterowym pseudonimie -- z) [wojna zgasiła zapalczywość
    > zeta?...]

    Do licznych Twych wad mogę z radością dopisać także wielką duchową
    zaletę, jaką jest (ograniczona?) samokrytyka czy prawdomówność,
    gdyż w innym poście przyznałeś, że pierdolisz. :) (pierdolisz,
    czyli niedorzecznie piszesz)

    Jarosław Kaczyński (zanim stał się Naczelnikiem Państwa) deklarował:
    ,,nikt nam nie wmówi, że białe jest białe a czarne jest czarne''.
    Uczciwość jest cnotą -- dziś Jarosławowi nie można wmówić, że białe
    jest białe a czarne jest czarne... Jarosław dzielnie trwa w swych
    postanowieniach mimo ,,brutalnych ataków na Kościół''...

    -=-

    Jeśli jednak mylnie oceniłem Twe prorocze zdolności i jednak mam
    jakąś rentę -- uprzejmie [;)] proszę Cię o ułatwienie mi dostępu
    do zgromadzonej forsy! Może jakaś instytucja (na pewno nie ZUS!)
    czy firma wpłaca szmal na moje konto bez mojej wiedzy? Może jestem
    już bogaty?!?! Zapewne zechcesz co najmniej 10% znaleźnego...
    Ale chyba lepsze 90% niż nic...

    Na wszelki wypadek zauważę, że nie wypłacę znaleźnego za ,,odkrycie''
    nieukrytego... Przykładowo niekoniecznie zapłacę za ,,ujawnieni mi''
    znanego mi numeru mego konta itp. ,,przysługę''... Wprawdzie miałem
    masę bankowych kont (i mam nadal sporo) ale na razie niekoniecznie
    gubię się w tym gąszczu, więc płatnego przewodnika (przykładowo
    Ciebie _Masterze_) po mych kontach raczej na razie nie potrzebuję...

    --
    (,-.`._,'( |\`-/| '.'O`-,` . ,; o.' eneuel#eneuel.ct8.pl '.O_'