    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Wielkie fiasko!!!
    Date: Mon, 22 May 2023 21:38:03 +0200

    On Mon, 22 May 2023 19:19:51 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
    > https://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2023-05-22/sonda
    z-kosiniak-kamysz-i-holownia-w-gore-polacy-podzielen
    i-ws-800-plus/

> [...]
    > [nie czytałem -- może podzielił przez pół? ponoć dobrze dzielić czymś
    > mniejszym od jedynki -- oby nie przedobrzyć dzieleniem czymś ujemnym;
    > mnie to wszystko zdumiewa, gdyż chyba ów program potrzebuje stosunków
    > zwanych ilorazami czyniącymi dzielenie miast iloczynnego mnożenia...]
    >
    > Tusk postradał zmysły? -- czy stał się bezczelny do przesady?...
    > Jeśli za jego rządów nie było szmalu na 500+ a teraz wg niego są
    > na 800+ -- Kacuski bardzo dobrze gospodarują, więc ludzie zechcą
    > iść za ciosem, dzięki czemu za parę lat otrzymają 1300+ -- o ile

    Elektorat jest głupi i widać ma krótką pamięc :-)

    Widac Tusk liczy, ze taka analiza to zbyt skomplikowana, a wyborca
    zapamieta tylko, ze Tusk chcial dac od 1 czerwca, a PiS nie dał :-)

    Zobaczymy teraz jak to z tymi darmowymi autostradami będzie - PiS
    zdąży, czy Senat przetrzyma :-)

    > EKopacz twierdziła, że 500+ płacone jest pieniędzmi wygospodarowanymi
    > przez jej rząd;

    Cos w tym może być, bo przecież jakos tak to musiało być.
    Aha - tylni nie wiem czy Kopacz, czy okradzenie OFE przez Tuska.

    Podobnie hasło "wystarczy nie kraść" odnośnie VAT - przecież JPK
    przygotowano jeszcze za PO.

    > czym tedy byłyby płacone 800+ deklarowane teraz przez
    > DTuska? -- pieniędzmi wygospodarowanymi przez rząd MMOrawieckiego! To
    > partyjna rywalizacja czy gloryfikacja?!

    Ewentulnie Tusk zamierza wolte zrobić i zarzucic powodowanie inflacji
    ... ale czy wyborca to zrozumie?

    J.