    From: " Bookowina" <r...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Wiarygodność Open Finance
    Date: Wed, 12 Aug 2009 08:46:49 +0000 (UTC)

    schliesky <s...@g...com> napisał(a):

> [...]

    Bardzo ciekawa dyskusja. Z powodów, które podnosi Zbynek, nie zdecydowałam się
    skorzystać z oferty OF, choć jest kusząca. To, czy BFG gwarantuje oszczędności
    powierzone OF nie jest dla mnie jasne - wręcz przeciwnie, ponieważ nie
    napisali tego wprost, jest jasne, że nie ma gwarancji. Bo jeśli są, to banki
    się tym chwalą: vide tabliczki w bankach z odpowiednią informacją, albo np.
    taki tekst ze strony internetowej (przyznaję, siermiężnej trochę) banku Meritum:
    "Od 28 listopada 2008r. lokaty w Meritum Bank ICB S.A. objęte są gwarancją
    Bankowego Funduszu Gwarancyjnego do kwoty 50.000 euro." Czemu nie ma
    analogicznej informacji na stronach OF?