  • Data: 2003-03-31 12:55:45
    Temat: Re: W którym banku najlepiej wziąść kredyt na mieszkanie?
    Od: Glenn <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    t...@p...onet.pl wrote:

    > Jeżeli nie mam racji to podaj inny bank, w którym warunki kredytowe są
    > ISTOTNIE korzystniejsze (w PLN). Czekam. Pozdrowienia Tensor1.

    Multiplan Aquarius w PLN - 6,95% i 1% prowizji. Ja nie mówię, że nie masz
    racji, tylko że mogę na 100 % przewidzieć, że w wątku o kredytach
    mieszkaniowych pojawisz się Ty i będziesz zachwalał KB ;-)))). Dlatego
    proponuję Ci zgłoszenie się po prowizję - w końcu po co masz to robić za
    darmo ;-))))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn