  • Data: 2003-03-31 14:17:24
    Temat: Re: W którym banku najlepiej wziąść kredyt na mieszkanie?
    Od: t...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    >  A ja byłem w czwartek w Kredyt Banku na Targowej w W-wie, potrzebuję
    > pożyczyć 55% wartości inwestycji - i co?
    >
    > dla PLN
    > oprocentowanie - 7.8
    > prowizja 1.5 z szansą na obniżenie do 1% jesli założe konto
    > opłata za wycenę
    >
    > Ktoś tu wprowadza w błąd..... Pracownicy niedouczeni? Czy reklama kłamie....
    >
    > zresztą  w BPHPBK jeszcze lepiej - reklamują we frankach 2.5 % - a dla
    > parametrów jak wyżej 4.8 zaproponowali
    >

    > dlatego wybrałem PKO BP
    >
    > pozdrawiam
    >
    > wjagiello

    Widocznie "panienka" była niedouczona. Sprawdz w innym Oddziale. Popatrz także
    na stronę internetową: www.kredytbank.pl (kredyt Ekstralokum). Mając ponad 40%
    wkład własny WIBIR3M+1,0 czyli w marcu 7,30 a w kwietniu 7,11; potraktowali
    Ciebie jakbyś miał wkład własny poniżej 40%. Wtedy rzeczywiście w marcu
    WIBIR3M+1,5 = 7,80. Prowizja 0,9% ale rzeczywiście trzeba założyć konto. Tensor1

    WNIOSEK: Placówkę KB na Targowej w W-wie trzeba omijać z daleka.