    From: "GOL" <g...@W...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Visa czy Master?
    Date: Tue, 4 Nov 2003 21:51:27 +0100
    Sender: g...@p...onet.pl@22-bem-1.acn.waw.pl

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:bo7h75$iv9$1@news.onet.pl...

    > Jestes pewien, ze VW Bank tak dziala, a nie przelicza "normalnie" przez
    > Euro?
    > Bo kupowalem kiedys w dolarach - wynik taki sobie, a w Euro gorszy (o
    dziwo)
    > niz w Multi (karta rozliczana przez Euro).
    > To mnie przekonuje, ze jednak karty w VW banku rozliczoane sa przez Euro,
    > chyba, ze sie cos zmienilo od wakacji./

    Pewien to bym był gdybym zobaczył na własne oczy umowę VW-VISA. To co
    opisałem potwierdza infolinia VW i (bardziej wiarygodne źródło ;-) ) mój
    znajomy z POLCARDu. Wszystkie zakupy wykonałem kartą VISA Classic w EUR i
    USD w okresie od połowy sierpnia b.r. (ostatni tydzień temu). Po
    przeliczeniu kurs zawsze wychodził taniej niż w kantorach. To tyle faktów.
    Jak napisałem na początku - umowy nie widziałem więc ręki nie dam uciąć ale
    wszystko wskazuje na to, że informacje uzyskiwane w Infolinii VW są
    prawdziwe.

    Pozdrawiam
    GOL