eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiVisa Classic i Multibank › Re: Visa Classic i Multibank
  • Data: 2002-04-03 13:45:56
    Temat: Re: Visa Classic i Multibank
    Od: "Piotr Gardy" <p...@c...org> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Zamowilem w placowce karte Vise Classic do rachunku. Po paru dniach
    > przyszedl pin, karta nie.
    > Po 14 dniach od daty wyslania karty ciagle nie bylo, wiec multibank wyslal
    > ja ponownie.
    > Tym razem doszla blyskawicznie. Dzwonie wiec wczoraj na multilinie by
    > dowiedziec sie czy mam czekac na nowy PIN czy tez ten do zagubionej przez
    > poczte karty bedzie dzialal. Pan z drugiej strony kabla sprawdzil i
    > powiedzial ze bedzie dzialal. Poprosilem wiec o aktywacje tej nowy kartej,
    > Pan odpowiedzial ze nie moze bo jest zastrzezona ;))))))
    >
    > Pan mi obiecal ze zadzwonia do mnie z departamentu kart - no to czekam ;)
    > ciekawe jak to sie rozwinie ;)
    >
    > BTW: do mutliubanku przeszdlem za Wasza rada z BSK - poki co konta mi
    ciagle
    > nie zamknlei (zlecenie zlozylem kolo 10 marca; czekali do rozliczenia VC
    > Charge BSK ktore nastpapilo 29go), a kase za prowadzenie konta w
    nastepnyum
    > miesiacu oczywiscie pobrali. ;)


    i oto kontyucja :
    Zadzwonila do mnie Pani z Departamnetu Kart. Jak sie okazalo karta ktora
    otrzymalem to ta zaginiona karta, ktora zostala przez Bank zastrzezona, i
    poprosila o jej zniszczenie.
    Co ciekawe na kopercie byl stempel za 25 marca...... :))) Tego mi Pani nie
    potrafila wytlumaczyc.
    Poprosila bym poczekal na karte nr 2 i nowy pin..

    Wiec czekam.

    Pozdrawiam
    --
    Piotr (Pogar) Gardy
    p...@c...org


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1