  • Data: 2003-12-29 12:49:15
    Temat: Re: [VW] przelewy wewn. sa on-line czy nie???
    Od: z...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Zalecam wypróbowanie tego w praktyce - bo możesz zostać
    > z nieciekawym wyrazem twarzy, jak ja w pewnym supermarkecie.

    Nie omieszkam wypróbować, ale wybierając się na zakupy biorę zwykle conajmniej
    2 (niepuste) karty, by nie "zostać z nieciekawym wyrazem twarzy" ;)

    > Saldo na e-direct NIE JEST jest równoznacze z tym, że możesz wydać te
    > pieniądze za pomocą karty.

    Masz rację - zwłaszcza, że VWB nie podaje oddzielnie stanu: "saldo" i "do
    wykorzystania". Nie to jednak przesądza o temacie o jakim piszemy, a zwłaszcza
    o jaki pytał założyciel wątku.

    > Ja to wypróbowałem.

    Zbyt mało mam danych o stanie Twego konta (rodzaj karty, historia
    wcześniejszych zakupów, spłata w GP w przyp. kredytówki, sposób/kanał przelewu
    jakim posłużyłeś się przed zakupem) bym mógł ustosunkować się do niepowodzenia
    jakiego doświadczyłeś.

    Mam nadzieję, że poniższa wymiana wpisów Glenn i moich, conieco Ci wyjaśni na
    czym 'problem biega' ;)