  • Data: 2003-11-14 15:59:02
    Temat: Re: VW - przeglad zlecen
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 14 Nov 2003 15:35:47 +0100, "seb" <a...@a...pl>
    napisał(a):

    >Dokładnie to samo miałem :) A można by to było łatwo obejść, nie zmieniając
    >nawet wiele w filozofii 30/60/90 dni (wg daty założenia zlecenia) -
    >wystarczyloby, żeby jako _default_ w tym prawym okienku pojawiała się nie
    >"30 dni", tylko 'wszystkie'.
    >A jak komus potrzebna do szczescia informacja o tym, kiedy zlecił, to niech
    >sobie sam pofiltruje :)

    No wlasnie, az trudno mi sobie wyobrazic kogos o takich potrzebach...
    Po prostu, aktywne to te, ktore beda realizowane, czyli aktywne w
    przyszlosci, a nie te, ktore sie mieszcza w dodatkowym kryterium
    przeszlosci zlecenia.

    Zreszta i drugi koniec tego samego kija, czyli przegla nieaktywnych,
    albo inaczej: zrealizowanych. Kazdego normalnego czlowieka interesuje
    NIE to kiedy je zlecil, a po prostu te zlecenia, ktore byly ostatnio
    (powiedzmy te 30/60/90) realizowane - nigdy zlecane, to kryterium jest
    chybione.

    --
    Adek {maile na adres z newsow przed czytaniem są wrzucane
    do kosza. Wlasciwy to adek124(małpa)w.domku.prv.pl}