  • Data: 2003-11-14 19:57:36
    Temat: Re: VW - przeglad zlecen
    Od: z...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Nie robie zlecen w VW, ale Lukas ma podobny system i tez nieintuicyjna
    > wydawala mi sie roznica miedzy aktywne i wszystkie. W szczegolnosci
    > wolalbym, aby zlecenia okresowe pokazywaly sie wraz ze stalymi, ale bez
    > wykonanych-wygasnietych. A tak trzeba tez wybierac "wszystkie", aby
    > powtorzyc zlecenie okresowe (nieregularne). Teraz sie juz przyzwyczailem,
    > ale nie jest to IMHO optymalne.

    Zaraz, zaraz..., o ile dobrze kapuję Twój problem, to przecież w Lukasie jest
    taka możliwość: pokazywania wyfiltrowanych nieregularnych (czasowo i kwotowo)
    zleceń. Po wywołaniu 'Zlecenia aktywne' (bez potrzeby: "Wszystkie") mam
    aktualną listę najbliższych płatności - co umożliwia zabezpieczenia gotówki na
    ten ce np. na najbliższy np. miesiąc.

    Fakt, że odnalezienie tablicy do zaprogramowania zleceń przyszłych (dla
    dowolnego okresu i dla wystarczającej liczby operacji) jest
    nieco "nieintuicyjne". Robiąc raz w roku plan opłat zawsze mam nieco trudności
    by tą opcję znaleźć ;(