  • Data: 2003-11-14 23:41:12
    Temat: Re: VW - przeglad zlecen
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    A_Zet napisal/a:

    > A co Panstwo sadzicie o tym zagadnieniu, czy ktos mial podobne
    > (przejsciowe...) :-) klopoty ze zleceniami powtarzajacymi sie w VW?

    tez miałem z tym przejścia - zapłaciła mi się opłata za czynsz w mieszkaniu,
    które już wcześniej sprzedałem , bo nie zauważyłem tego zlecenia w
    "aktywnych" i nie anulowałem w porę.
    Nabywczyni zwróciła kasę, więc nie robiłem rabanu na grupie, VW traktuję
    jako mac'bank - nie wymagam wiele (zresztą już nie robię stamtąd zleceń
    stałych po tamtej przygodzie i zawsze wybieram oglądanie 'wszystkich') ale
    rzeczywiście to co opisujesz to jest wkurzający bug!

    Pozdrawiam
    Zbiggy