  • Data: 2003-11-14 14:35:47
    Temat: Re: VW - przeglad zlecen
    Od: "seb" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A co Panstwo sadzicie o tym zagadnieniu, czy ktos mial podobne
    > (przejsciowe...) :-) klopoty ze zleceniami powtarzajacymi sie w VW?

    Dokładnie to samo miałem :) A można by to było łatwo obejść, nie zmieniając
    nawet wiele w filozofii 30/60/90 dni (wg daty założenia zlecenia) -
    wystarczyloby, żeby jako _default_ w tym prawym okienku pojawiała się nie
    "30 dni", tylko 'wszystkie'.
    A jak komus potrzebna do szczescia informacja o tym, kiedy zlecił, to niech
    sobie sam pofiltruje :)

    Seb