  • Data: 2004-02-10 09:18:29
    Temat: Re: Uwaga na VW - terminy reklamacji
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 9 Feb 2004 18:31:25 +0100, Michal Sawicki
    <m...@i...pw.edu.pl> był(a) uprzejmy(a) napisać :

    >Chodzi o to, ze na zauwazenie tej nieprawidlowosci masz 14 dni. A nie
    >kazdy siedzi non stop przed komputerem i sprawdza, czy wszystko sie
    >zgadza.

    Chyba jednak czytasz regulaminy tendencyjnie:

    § 18 Reklamacje
    1. W przypadku stwierdzenia niezgodności w obciążeniu rachunku,
    Posiadacz rachunku powinien zgłosić ten fakt do Banku w terminie nie
    dłuższym niż 14 dni kalendarzowych od dnia _otrzymania_ _wyciągu_.

    Wyciągi przesyłane są pocztą raz na miesiąc. Możesz spokojnie odejść
    od ekranu komputera, żeby przespać noc.

    --

    uzdrawiam

    Grzesiek

    adres: G...@i...edu.pl

    "Myślę, że małżeństwo homoseksualne jest czymś,
    co powinno odbywać się między mężczyzną i kobietą"
    Arnold Schwarzenegger