  • Data: 2004-02-09 10:28:56
    Temat: Re: Uwaga na VW - terminy reklamacji
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 9 Feb 2004 11:17:33 +0100, Michal Sawicki
    <m...@i...pw.edu.pl> był(a) uprzejmy(a) napisać :

    >Ale po uplywie terminu ja wyslales??

    Nie bardzo rozumiem o co Ci chodzi z tym "terminem". Zauważyłem
    nieprawidłowość na swoim koncie i nastepnego dnia było już dobrze.

    --

    uzdrawiam

    Grzesiek

    adres: G...@i...edu.pl

    "Myślę, że małżeństwo homoseksualne jest czymś,
    co powinno odbywać się między mężczyzną i kobietą"
    Arnold Schwarzenegger