  • Data: 2002-07-12 08:24:50
    Temat: Re: Tytu ł przelewu. Epizod 2 [uwaga: crosspost]
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek) szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, Jul 12, 2002 at 09:20:12AM +0200, Wojciech Skrzypinski wrote:

    > No wlasnie. I przynajmniej bedzie mialo to jakies znamiona "pseudonaukowe".

    Nawet nie bede komentowal.

    > To wie kazdy z nas. Moze oprocz niektorych pan w okienku - ale ich nie trzeba
    > ewangelizowac. Jesli mowia, ze ma byc "wplata wlasna" to niech tak bedzie, tym
    bardziej ze

    Dlaczego nie trzeba? To jest __MOJ__ tytul przelewu.

    > wpisanie "nie mam pomyslu" ma sluzyc wylacznie zabawie. Najgorszy typ czlowieka to
    taki, ktory

    Jakiej zabawie? Napisal tytul jaki wydawal sie mu stosowny.

    > celowo zawraca innym gitare, przysparza im dodatkowo niepotrzebnej pracy. Jesli
    kolega

    Niniejszym pietnuje te pania ze kazala pnownie wypisywac tekst 'wplata
    wlasna' zawracajac tym samym gitare klientowi banku.

    > musialby wpisac numer f-ry "FV 3463682/23/23/323/323" i panie nie chcialyby tego
    przyjac - widze
    > podstawe do interwencji. A w tym przypadku mozna to po prostu olac, bo dla Artura
    G. pole
    > szczegolow platnosci nie ma zadnego znaczenia. Nie jest on firma, ktora
    automatycznie
    > rozksiegowywuje wplywy po kodzie "nie mam pomyslu". Najgorzej jest gdy ktos umie i
    lubi pisac

    Wiec sie znow pytam - a dlaczego nie moze byc taki tytul? Bo tak sie
    pani podoba?

    > - ale nie ma o czym. Wtedy powstaja takie przydlugie posty, a czlowiek jest zly sam
    na siebie ze
    > stracil swoj czas na ich lekture.

    Nie czytaj, nie ma obowiazku. Jak nie masz o czym pisac - nie pisz.

    --

    --w