  • Data: 2002-12-10 20:17:49
    Temat: Re: Toker - jak to działa?
    Od: "Robert" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    In news:v9rJ9.108911$A9.1297477@news.chello.at, Joker wrote:

    > Hehe. Widzisz Robert, oberwało nam się i to od Twojego sąsiada :- ))
    > Joker

    Ano :)
    Bo faktycznie, brzmi to zdecydowanie "sztuka dla sztuki" by nie rzec
    "kosmita w kolanie" ;)

    Ale, Gregory, problem jest prawdziwy, bo dosc często zdarzają się trudne do
    wytłumaczenia błędy "niepoprawny klucz" przy starannie wpisanym haśle +
    wskazaniu tokena - nie tylko mi. Wlasnie niedawno dyskutowalismy, ze byc
    moze przyczyną tego jest wykorzystanie wpisu do synchronizowania. No i ta
    misterna teoria legła w gruzach, zatem szukamy innej przyczyny w nadziei na
    usunięcie problemów.

    Ja token zawsze trzymam w jednym miejscu, zamknięty, tak samo zorientowany
    przestrzennie, więc była to jakaś droga dociekań, ale okazało się, że
    nieświadomie trzymałem go już optymalnie. No chyba że ferryt jest w poprzek
    :)
    Hmm, może zadzwonić na LukasLinię i zapytać, jak jest ustawiona antenka? ;)

    --
    Robert