  • Data: 2002-12-11 13:05:55
    Temat: Re: Token - jak to działa?
    Od: "Robert" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    In news:VmGJ9.123088$A9.1423383@news.chello.at, Joker wrote:

    > Dotyczy to anten typu dipol z elementem czynnym o długości
    > ( np. 1/4 , 1/2 , 3/4 ) fali.
    > Natomiast antena ferrytowa działa inaczej i w omawianej skali
    > jej długość powinna być jak największa.

    Joker dobrze prawi. Nawet antena o długości 1/4 długości fali drastycznie
    utrudniłaby przenoszenie tokena przy sobie ;)

    > Zgadzam się z Tobą, że przebieg tej dyskusji i prezentowane
    > problemy są już na granicy innej "czasoprzestrzeni".
    > Roberta interesowały zagadnienia czysto teoretyczne, ponieważ
    > ma czasami kłopoty ze swoim tokenem.

    Właśnie, nie tylko ja zresztą - chodzi o trudne do wytłumaczenia komunikaty
    "niepoprawny klucz".
    Ale to chyba nie jest natura problemu i obiecuję już wątku nie przedłużać.

    --
    Robert