  • Data: 2002-11-14 18:43:32
    Temat: Re: Token
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "WaSyL"

    > ratunku, ale bzdura!!!! serial Twojego tokena wpisany jest w systemie i
    przy
    > pomocy zadnego innego nei zalogujesz sie!!!

    Ale tu chyba nie chodzi o logowanie, tylko o myślenie typu wojskowego
    "sztuka musi być", chociażby po to żeby ją oddać w Pekao jako zepsutą ;-).
    Znam kogoś kto będąc w wojsku "uzupełnił" brakujący sprzęt (też
    elektryczny!) elegancko wystruganą z drewna i pomalowaną atrapą. Ale nie
    wiem czy panie w Pekao są tak samo rozgarnięte jak pewien sierżant.

    Bogdan