    From: "Jacek Maliszewski EFIX Polska" <j...@e...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Stopy do gory
    Date: Wed, 28 Jul 2004 14:22:49 +0200
    Sender: m...@p...onet.pl@212.14.63.242

    > No to jest to samo, co ja w pierwszej czesci napisalem. Ale nie jestem
    > nadal przekonany, ze to dziala tak naprawde. 8-)

    :)) Tak wyglada teoretyczny model. Badania empiryczne nigdy nie dowiada
    prawdziwosci tej tezy. Co najwyzej moga uprawdopodobnic teze.

    Natomiast proby zweryfikowania tej tezy na niekorzysc (czyli zanegowanie jej
    poprawnosci) zakonczyly sie niepowodzeniem. Testy statystyczne dowodza
    bowiem, iz "NIE MA PODSTAW DO ODRZUCENIA TEZY IZ WYZSZE STOPY NIE
    ZMNIEJSZAJA PRESJI INFLACYJNEJ"

    Dopoki nikt nie udowodni falszywosci tej tezy, dopoty bedzie ona obowiazywac
    jako paradygmat.

    ale sie wymadrzam hehehe. Sorki.

    Malin