  • Data: 2002-11-17 08:02:27
    Temat: Re: Splata kredytu studenckiego - problem
    Od: KOmiX <m...@p...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 02-11-16 18:17, Użytkownik Krzysztof Kowalski napisał:

    > Co to znaczy repetować V rok? Który semestr powtarzasz - IX czy X? I z
    > jakiego powodu? Na kartach zaleczeniowych masz wszystko zaliczone?
    > To co w
    > takim razie powtarzasz?

    Nie obronilem w terminie pracy magisterskiej. To wszystko.
    Zaliczenia wszystkie mam (takze z seminarium), indeks jest - ze tak
    powiem - w porzadku. Brakuje "tylko" obrony pracy magisterskiej. I w
    zwiazku z powyzszym zlozylem podanie do dziekana o repete V roku
    (bez podawania, ktorego semestru).
    A dla banku potrzebny jest odpis dyplomu lub swiadectwo ukonczenia
    studiow...

    --
    |< O /\/\ i >< "If you want the
    mar_mac-at-poczta.nospam.pl job done right,
    GG:77631 Zamien nospam=onet hire a proffesional"