  • Data: 2012-10-22 13:50:43
    Temat: Re: SkyCash
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kwiatkowski napisał:
    > Przez mPay się dało, przez SkyCash - nie próbowałem.

    Przez mPay dalej mam wątpliwości - na pewno jest tak że mogę sobie kilka
    razy odpalić kod za bilet i będzie skasowane X biletów? Szkoda, że nie jest
    tak że np. wywołuję kod *145*1200115*<ilosc osob># - a może jest taka
    metoda? :)

    Jeszcze ciekawiej wygląda ich wyjaśnienie na stronie:

    "Istnieje możliwość zakupu biletów czasowych także dla osób towarzyszących w
    podróży.

    Sposób 1:
    Jeżeli chcesz kupić 1 bilet normalny i 1 bilet ulgowy, najpierw kup bilet
    normalny. Następnie zdefiniuj ulgę korzystając z menu w telefonie i wykonaj
    kolejną transakcję na zakup biletu - tym razem ulgowego.

    Sposób 2:
    Zdefiniuj ulgę przed rozpoczęciem podróży i zakup 3 bilety ulgowe w ramach
    jednej transakcji (cena 1 biletu normalnego w Warszawie jest równa opłacie
    za 2 bilety ulgowe). Kupując 3 bilety ulgowe 20-minutowe, w cenie 1 PLN
    każdy, wykonaj połączenie pod numer *145*220020*3# (cyfra 3 oznacza tu kwotę
    za bilety wyrażoną w PLN). "

    O ile pamiętam, bilet ulgowy 50% z reguły jest refundowany przez gminę czy
    państwo, co oznacza że kasując 2 bilety ulgowe naciągamy gminę na kwotę
    równą 1 biletowi normalnemu :)

    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944