eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiSkończyło się dobre w BS-ach › Re: Skończyło się dobre w BS-ach
  • Data: 2014-09-10 11:02:09
    Temat: Re: Skończyło się dobre w BS-ach
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Wojciech Bancer" <p...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:slrnm0uvqq.p0k.proteus@pl-test.org...
    >
    > Choćby dynamicznego filtrowania listy wyników w miarę wpisywania
    > dodatkowych treści.
    > Choćby ładowania małych fragmentów strony, zamiast całej strony za każdym
    > requestem.
    > Dynamiczna pomoc. Formularze w których "na pierwszy rzut oka" widoczne są
    > jedynie
    > wymagane, obowiązkowe pola, a pozostałe (opcjonalne) są ukryte i nie
    > przeszkadzają.
    > itp. itd.

    Dlaczego jest tak źle, skoro jest tak dobrze? :)

    Zważ, że tu piszą konkretne, "znane" osoby (dla wielu da się
    sprawdzić historię postów na kilka lat wstecz) - oraz, że firmy
    płacą agencjom PR za pochlebne komentarze. Jeśli zatem
    w innych rejonach internetu zaobserwowałeś masowy entuzjazm
    dla nowych interfejsów, weź pod uwagę, że może on nie być
    do końca bezinteresowny :)

    Mnie nowe interfejsy banków irytują z dwóch powodów,
    o których tutaj w kółko się pisze: zamulanie + mniej treści
    na ekranie, zajętym przez "bajery". Weź Inteligo: po ostatnim
    odświeżeniu interfejsu jest w zasadzie to, co było wcześniej,
    tylko o 30% gorsze (mniej widać).

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1