    From: "olob kowalski" <b...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Santa Kroes
    Date: Wed, 3 Jun 2009 09:12:19 +0000 (UTC)

    totus <t...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Tak masz racje. Ale dlaczego Komisja Europejska ma tytuł do takich
    > ingerencji? Moim zdaniem następuje handel.

    > Polacy chcą dopłacać
    widać komunizm się nie skończył a gadanie przez jednostkę za cały naród się
    nie skończyło
    to zapytaj się w kasie marketu kasjerki czy chce aby z jej podatków
    utrzymywać niepłacalną stocznię czy hutę stalowa wola
    kto dał tobie prawo do mówienia za całe społeczeństwo buraku jesteś jak
    komuch i jak władza po 89r. która widać dostała dobrą lekcję od swoich
    poprzedników co do gadania jednoosobowego za cały naród

    > , a Komisja
    > stawia warunki. Gdyby Polacy nie chcieli dopłacać mogliby mieć tyle
    pochylni
    > ile by chcieli. Pisze Polacy choć Ty wiesz i ja wiem, że mówimy o stoczni
    > gdańskiej, firmie prywatnej, której właścicielem jest spółka ukraińska.
    Dla
    > mnie jakiekolwiek utrudnianie dopłacania publicznych pieniędzy do firm
    > państwowych czy prywatnych z jakichkolwiek pobudek jest dla mnie dobre.
    > Wszelkie dopłaty są złe.

    dla mnie to gówno stocznia już dawno powinna upaść dlaczego cały naród ma
    utrzymywać gówno i gówniarzy którzy chcą utrzymywac sowje rodziny kosztem
    innych rodzin, niech każdy sam sobie pomaga i radzi a nie ze stoczniowców
    robić drógą afrykę którą trzeba utrzymywać bo nic nie potrafi