    From: "viper" <v...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Santa Kroes
    Date: Wed, 03 Jun 2009 10:34:50 +0200
    Sender: k...@n...test.onet.pl

    > Jerzy Olszewski wrote:
    >
    > Tak masz racje. Ale dlaczego Komisja Europejska ma tytuł do takich
    > ingerencji? Moim zdaniem następuje handel. Polacy chcą dopłacać, a Komisja
    > stawia warunki. Gdyby Polacy nie chcieli dopłacać mogliby mieć tyle pochylni
    > ile by chcieli. Pisze Polacy choć Ty wiesz i ja wiem, że mówimy o stoczni
    > gdańskiej, firmie prywatnej, której właścicielem jest spółka ukraińska. Dla
    > mnie jakiekolwiek utrudnianie dopłacania publicznych pieniędzy do firm
    > państwowych czy prywatnych z jakichkolwiek pobudek jest dla mnie dobre.
> [...]

    czyżby ci nie pasowało, że z twoich podatków pomaga się trochę chłopakom z
    ukrainy?... weź nie bądź takim egositą... w gdańsku mówią, że ta cała zadyma ze
    stocznią jest od początku sterowana przez ukraińców, którzy chcą wycisnąc skarb
    państwa jak cytrynę... tam są w ogóle dziwne układy, dziwne są układy
    włąścicieli ze związkami, cała prywatyzacja stoczni byłą bardzo dziwna, ale w
    tym nie można grzebac, bo to kolebka... a chwilowo ilośc pochylni ma marginalne
    znaczenie, bo popyt na świecie na statki jest bliski zera i tak zwani eksperci
    twierdzą że tak będzie jeszcze przez wiele lat...