  • Data: 2003-03-20 14:25:48
    Temat: Re: Rzepa idzie w zaparte ;-)
    Od: "olo" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I tak z niewinnej zabawy linkami zrobiło się "poważne zagrożenie" ;)))) -
    > czy ktoś powstrzyma te bzdury ? (pytanie retoryczne)

    to oczywiście była śmieszna zabawa, wiesz o tym Ty, wiem o tym ja, wiedzą o
    tym również ludzie którzy czytają tą grupę a także zdecydowana większosć
    klientów mBanku którzy mają jakiekolwiek pojęcie o internecie

    dasz sobie jednak głowę uciąć że 100% klientów mbanku jest tego świadoma ?

    skoro głupi prymitywny email wysyłany w milionach sztuk przez jakichś
    Nigeryjczyków ma piorunujące działanie i pełno ludzi dało się na to oszukać
    ?
    oczywiście że 99,99% odbiorców poprostu skasowało takiego maila - jednak
    jakiś promil dał się oszukać - tu jest podobnie - jeśli prowadzisz bank dla
    kilkuset tysięcy klientów to takie nawet drobne bzdurki należy błyskawicznie
    wykluczać, tymczasem mBank wiedział o tym od ponad roku a ruszył 4 litery
    dopiero wtedy gdy ktoś napisał niezbyt zresztą dobry artykuł w RP