    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki,pl.biznes.wgpw,pl.pregierz
    Subject: Re: Rząd potwierdził docelową inflację do 3,5%
    Date: Fri, 8 Oct 2010 15:56:57 +0200

    "Jan Werbinski" 4caefa4e$0$22793$6...@n...neostrada.pl

    > Legalizacja narkotyków, nie zabiera prawa do życia debilom. Tylko daje im legalną
    możliwość pozbawienia się tego prawa. :-)

    Tylko daje im legalną możliwość pozbawienia się tej choroby.
    (poprzez likwidację nosiciela choroby)

    -=-

    Polska przegrała!! Król dopalaczy uznany winnym!! A była szansa na sławę
    jak w wypadku Niemiec i ich wielkiego kanclerza z lat trzydziestych
    i czterdziestych ubiegłego stulecia. :) No... Ale gdy się wybrało
    na przywódcę Tuska i jego kolesiów... Tusk zgasi każdy talent!!!

    -=-

    A poważniej?

    Tak rodzi się faszyzm/nazizm/zamordyzm/totalitaryzm -- przyzwalaniem na zło.
    Gdyby Dawidowi wypłacono odszkodowanie (kto wie -- może wypłacą?) mielibyśmy
    do czynienia z budowaniem kolejnej tragedii -- tym razem byłaby to tragedia,
    w odróżnieniu do chirurgicznego cięcia ręką Boską z poranka 10 kwietnia br.

    Adolf dochodził do władzy w demokratycznym państwie szukającym rozwiązania
    swoich smutnych problemów. Angela (nauczona doświadczeniem jednego ze
    swoich poprzedników) zażądała i Tusk przymknął dopalacze -- brawo! Oby
    Tusk poszedł za ciosem i równie szybko rozwiązywał inne problemy.

    Na razie ma zwycięstwa na swoim koncie:

    -- państwo jest ,,opiekuńcze'' wobec skrzywdzonych przez
    siebie (w kontekście o powodzian)

    -- lekarze w Polsce mogą zarabiać pieniądze jako lekarze

    -- człowiek ma pracować, nie robić pieniądze kosztem życia
    innych ludzi (dopalacze i ich król)

    Hm... Patrzę na nazwy grup... Co by tu o bankach napisać...

    -- w odróżnieniu od Kaczyńskiego, Tusk chyba ma konto w banku
    (pewnie niejedno i w niejednym)

    -=-

    Moim wrogiem jest Ozorowski. Ozorowskiego sprzymierzeńcem
    (pupilem) jest Kopania, były człowiek (i nawet poseł na
    sejm RP z ramienia) Unii Wolności...

    Boże!!! Dzięki Ci za pomoc, ale dlaczego to wszystko posuwa się tak powoli?!
    Rozumiem, że sprawa Kopani jest skomplikowana, bo to człowiek bez
    zasad -- i z Ozorowskim, i z UW, ale jednak moim zdaniem mógłbyś przyspieszyć...

    Uniia Wolności -- to i Kopania, i Płażyński, i Tusk...
    Dziś Kopania jest pupilem Ozorowskiego, Płażyński zrezygnował
    z polityki na zawsze, ;) Tusk rzekomo występuje przeciwko ,,Kościołowi''...

    -=-

    Złośliwie zauważę, że przed laty napisałem, iż Tusk wygląda na
    człowieka o zdrowych zmysłach -- w zestawieniu z Kaczyńskimi...

    Grupy dyskusyjne: pl.rec.ascii-art
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Data: Sun, 9 Oct 2005 23:48:46 +0200
    Lokalna: Niedz. 9 Paź 2005 23:48
    Temat: Re: Tusk...

    Newsgroups: pl.rec.ascii-art
    Date: Sun, 9 Oct 2005 23:48:46 +0200
    C-Koordynaty: N 53°06'48", E 23°08'38", 1992 Arkedocja

    > NIestety socjalista kaczyński wygra, bo komuchy głosujące na SLD teraz
    > zagłosują na niego w 2giej turze

    To kiepsko, bo będzie znowu cyrk. :) Wolałbym Tuska -- bo gryzłby się
    z ,,większością'' w parlamencie. :) Ponadto Tusk wygląda na człowieka
    o zdrowych zmysłach. (przepraszam...)

    Dziś widzę, że wygrana Kaczyńskich była wybiegiem Boga -- manewrem mylącym bliźniaków
    i duchownych Jana Pawła II. Bez tego manewru duchowni by opętali Tuska i jego partię.

    -=-

    Tak oto przegrałem kolejną rundę w walce przeciwko Bogu.
    Ja wówczas uznałem, że zwycięstwo Kaczyńskich jest porażką
    moją, a Bóg jednak uznał, że ta chwilowa porażka jest
    potrzebna i dla mego zwycięstwa w mojej wojnie prowadzonej
    przeciwko duchownym -- i okazało się, że to Bóg ma rację...

    Może i teraz niepotrzebnie Go poganiam?...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'