  • 1. Data: 2010-10-04 13:14:26
    Temat: Rząd potwierdził docelową inflację do 3,5%
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    http://stooq.pl/n/?f=367853
    "Cel to 2,5% plus minus 1 pkt proc"

    Czyli celem jest inflacja od 1,5% do 3,5%.
    Wiadomo, że należy brać poprawkę i to będzie właśnie ta górna granica.
    Żeby wyjść na lokacie na zero i nic nie tracić po zapłaceniu podatku trzeba
    ulokować pieniądze conajmniej na lokacie 4,32%
    Teraz pytanie. W jakie instrumenty będą uciekać Polacy przed inflacją?

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 2. Data: 2010-10-04 13:23:51
    Temat: Re: Rząd potwierdził docelową inflację do 3,5%
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    2010-10-04 15:14:26 Jan Werbiński

    > W jakie instrumenty będą uciekać Polacy przed inflacją?

    Kupią na kredyt mieszkanie w super
    wypasionych apartamentach w Wilanowie. :P

    --
    Pozdor Myjk

  • 3. Data: 2010-10-04 13:27:36
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> napisał w wiadomości
    > http://stooq.pl/n/?f=367853
    > Teraz pytanie. W jakie instrumenty będą uciekać Polacy przed inflacją?

    IMO waltornie powinny iść w górę...

    --
    marfi

  • 4. Data: 2010-10-04 13:29:48
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

  • 5. Data: 2010-10-04 13:32:00
    Od: Allen Informatyk Niesamowity <a...@a...pl>

    Użytkownik Myjk napisał:
    > 2010-10-04 15:14:26 Jan Werbiński

    > Kupią na kredyt mieszkanie w super
    > wypasionych apartamentach w Wilanowie. :P

    Ale musza zdazyc zanim vat skoczy w gore ;)

  • 6. Data: 2010-10-04 13:32:34
    Od: Allen Informatyk Niesamowity <a...@a...pl>

    Użytkownik marfi napisał:
    > Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> napisał w wiadomości
    >>

    > IMO waltornie powinny iść w górę...

    Napisz jeszcze raz co ma isc w gore? ;)

  • 7. Data: 2010-10-04 13:33:38
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "Allen Informatyk Niesamowity" <a...@a...pl>
    napisał w wiadomości news:i8cl1l$s9h$3@news.onet.pl...

    > Napisz jeszcze raz co ma isc w gore? ;)

    Trąby.

  • 8. Data: 2010-10-04 15:14:04
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości

    > IMO waltornie powinny iść w górę...

    A w Lidlu mają być derki dla konia, też w starej cenie, warto wziąć przed
    podwyżką VAT.

    --
    Yogi(n)
    http://www.cartoonstock.com/directory/l/lemming.asp

  • 9. Data: 2010-10-04 15:14:48
    Od: Allen Informatyk Niesamowity <a...@a...pl>

    Użytkownik Yogi(n) napisał:
    > Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > A w Lidlu mają być derki dla konia, też w starej cenie, warto wziąć przed
    > podwyżką VAT.

    A nie wiecie jak z wazelina? Bedzie drozec?

  • 10. Data: 2010-10-04 15:35:05
    Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>

    Jan Werbiński wrote:

    > Teraz pytanie. W jakie instrumenty będą uciekać Polacy przed inflacją?

    W akcje. I bardzo dobrze. Dadzą mi zarobić :D