    From: "rsa127" <r...@n...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Rozstanie z BPH
    Date: Thu, 8 Jul 2004 10:15:13 +0200

    > W zwiazku z tym zrobilem male rozeznanie i doszedlem do takiej oto short-
    > listy:
    > 1. Raiffeisen active
    > 2. Multibank aquarius
    > 3. Fortis zloty
    > 4. Deutsche focus

    Posiadam rachunek Multibank Aquarius. Przeniosłem się z Pekao (Eurokonto
    VIP). Różnica oferty i funkcjonowania kolosalna (na korzyść Multibanku).
    Oferta jest moim zdaniem b. atrakcyjna. Uważam natomiast, że nie warto
    płacić za konto Aquarius. Ani przez chwilę nie czuję się traktowany
    indywidualnie, czy wyjątkowo (tu lepiej było w Pekao, w co trudno uwierzyć).
    Obsługa konsultanów Aquariusa w oddziale jest skandaliczna i olewająca
    (Domaniewska w Warszawie). Parę razy próbowałem z inich skorzystać, ale
    szybciej i lepiej załatwia się wszystko przez infolinię.
    Posiadam też e-pakiet w Fortisie. Służy do bezpłatnych wypłat z bankomatów i
    przechowywania krótkoterminowych nadwyżek finansowych (sporo wyższe
    oprocentowanie rachunku niż w Multibanku).