  • Data: 2004-07-08 08:18:15
    Temat: Pozegnanie z BPH - ciag dalszy
    Od: "Adalbert Obszerny" <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Bardzo dziekuje za wszystkie posty, ktore troche mi naswietlily kwestie
    Fortis Banku. Tym niemniej z czterech pozycji wczesniej wymienionych,
    najbardziej sklanialem sie ku Multibankowi.

    Jesli Planeta faktycznie nie chodzi na innych przegladarkach niz Exploder,
    albo Netszkapa, to ja to rzeczywiscie dyskwalifikuje. A inne systemy? Wiecie
    cos na ten temat? Zwlaszcza Multibankowy.

    A w Raiffeisenie albo w DB ma ktos konto i uzywa go?

    Pozdrowienia,
    Adalberto.