  • Data: 2004-07-07 19:07:41
    Temat: Re: Rozstanie z BPH
    Od: "Glenn" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zrób to, zrób tamto, załatw to - będzie lepiej. Jak bym miernika czytał.
    > Zabrakło Ci tylko nadmienienia, że INTELIGO, TO NAJLEPSZY BANK ;))))

    He,he - nic Ci nie każę ;-) W końcu to Ty chcesz zakładać tam konto. Ja juz
    swoje zrobiłam - konto w Fortisie otworzyłam i zamknęłam ;-))) Czas na
    Ciebie ;-))) A Inteligo nie jest najlepsze - najlepsze są wybrane usługi w
    kilku bankach ;-)))

    > I co jeszcze? Wyrób pieczątkę, podpisz się, podbij, wyślij im? ;))

    A skąd mam wiedzieć o kogo chodzi ;-) ?

    > Druknąć, to sobie mogą sami u siebie w domu.

    No to po co im wyciąg za 3 PLN ;-)) ?

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,