  • Data: 2005-04-14 06:19:17
    Temat: Re: Rozne kruczki w umowach bankowych :)
    Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In message d3k449$3sl$...@n...news.tpi.pl, Belin <b...@b...pl>
    wrote:

    > Jak? Bo pieczatka nie jest tu chyba zadnym wyznacznikiem.

    Jaka pieczątka?
    Na listach masowych (takich jak z banków) nie ma pieczątek
    ani znaczków. Dopiero w środku na dokumencie zazwyczaj jest
    wydrukowane: "Nadano dnia ..." (tak jest na comiesięcznych
    wyciągach).
    Ostatni wyciąg szedł do mnie 5 dni ("nadany" w czwartek 7.04.2005).
    Dotarł pewnie na pocztę wieczorem i ruszyli go dopiero w poniedziałek.
    (albo dotarł na pocztę dopiero w poniedziałek).
    Tak więc zgodnie z umową w momencie doręczenia listu już go miałem
    od 2 dni :)

    Pozdrawiam
    Miroo